Příběh začíná před více než 100 lety…

Dva japonští námořní inženýři, Ryosuke Namiki a Masao Wada, pracovali na moři na obchodní lodi. V té době bylo plnicí pero jediným moderním psacím nástrojem a pro práci mnoha lidí bylo nezbytné.
To však představovalo problém při práci na moři, protože hrot často rezavěl vlivem slané vody. Aby tento problém vyřešili, vyvinuli Namiki a Wada vlastní plnicí pero s hrotem z nerezové oceli.

 

V roce 1918 byla v Japonsku uvedena na trh první pera PILOT. Jako poctu své společné vášni pro moře použila dvojice název značky PILOT, což je odkaz na vlajkovou loď flotily.

Dnes jsou pera PILOT k dostání po celém světě: společnost je průkopníkem a lídrem na trhu, jedničkou v oblasti kuličkových per a termosenzitivních gumovacích per.

 

 

Naše filozofie

Naše filozofie

Při založení společnosti v roce 1918 se Masao Wada a Ryosuke Namiki rozhodli stanovit pět hlavních zásad společnosti. Silné hodnoty, které stále uplatňujeme každý den, bez ohledu na naši pozici, a které umožnily značce stát se tím, čím je dnes:

1. Sansha Teiritsu

tři vyvážené síly

 三  者  鼎  立

Třínohý čínský bronzový hrnec na vaření se používá jako symbol rovnováhy v podnikání. Každá noha představuje jednu ze tří stran vztahu:

  • Výrobce
  • Distributor
  • Spotřebitel

2. Ukiwa Seishin 

sdílení radostí a strastí.

Princip solidarity symbolizuje záchranný kruh.
Tento princip se uplatňuje jak uvnitř společnosti, tak i v obchodních vztazích.

3. Nankan Toppa

překonávání obtíží.

難  関  突  破

Tento princip znamená odhodlaný postoj námořníků, pokud musí překonávat obtíže na moři.

4. Ichinichi Ishiin

Pokrok krok za krokem, den za dnem.

V námořnickém žargonu je lodivod vůdcem, který musí loď vést a zajišťovat její neustálý pohyb.
V tomto duchu neustálého zdokonalování pojmenoval Masao Wada první produkt společnosti Pilot.

5. Sishei Shinken

Skutečné úsilí jít vpřed

Nic není nemožné, pokud si k tomu vyčleníme prostředky, pokud je přístup odhodlaný a seriózní.

Tuto zásadu uplatňujeme ve výzkumu a vývoji, výrobě i v marketingu.